Organisaties die datagedreven beslissingen nemen, realiseren 5 tot 7% méér omzet en marge. Zijn zien in data management geen kostenpost maar een omzet-driver. En de sleutel om het potentieel van hun organisatie te optimaliseren. Hoe vertaalt u data in kennis en kennis in performantie? Wat is uw strategie om datagedreven besluitvorming binnen uw bedrijf mogelijk te maken?

Gestructureerde input van Sales, Marketing, Finance en Customer care zijn essentieel om een 360° zicht op elke individuele klant te ontwikkelen en een klantgerichte organisatie uit te bouwen.

Data is de olie. En performante data-technologie is de motor van uw organisatie.

Data gedreven besluitvorming leidt tot doelgerichte acties om uw klant- en prospectieportefeuille te maximaliseren. Om de customer service afdeling te sturen naar hogere klanttevredenheid. En om uw commerciële-, marketing-, en financiële slagkracht meetbaar te verhogen. Slim databeheer is daarbij cruciaal.

Limafin maakt van uw data het kompas waarmee u de commerciële koers van uw organisatie bepaalt.