Hoe formuleert u cijfermatig onderbouwde verkoopdoelstellingen die niet voor discussie vatbaar zijn? Op basis van welke data-inzichten optimaliseert u zowel de performantie als de Cost of Sales van uw verkoopkanalen: retail, fieldsales, e-commerce, distance selling, etc?

Een efficiënte verkooporganisatie is de motor van uw groei.

Dankzij Data Driven Decision Management vaart uw verkooporganisatie de juiste koers.

Van welke verkoopkanalen maakt u gebruik? Van welke niet? Welke kanalen dragen het meest bij tot uw omzet en marge? Wat zijn de relevante succesfactoren (KPI’s)? Wie bepaalt welke klanten en prospecten worden bezocht? Wanneer? En zijn de doelstellingen inzake gemiddelde orderwaarde, upsell, cross-sell, contracting, betalingscondities, kortingpolitiek, etc vooraf gekend?

Limafin optimaliseert uw salesperformantie door datagedreven klant- en prospectsegmentatie. Door het definiëren van de juiste sales KPI’s. En gestroomlijnde opvolging door middel van sales ondersteunende CRM-trajecten.